Hack Haber

Orcun Root Hacklendi! aSENSE diss attı!

Orcun Root ve Cyber-Demons‘tan bir yöneticinin ortak açtığı webm4ster.gen.tr hacklendi. Piyasada o kadar çok webmaster forumu varken ne kovalıyorsunuz. Herneyse, geçtiğimiz hafta aSENSE‘ye gönderme yapan Orcun Root, Vampir Root yada sanal herkesin bildiği gibi söylersek Root kardeşler bu akşam Bighatz.org hack forum sitesinden aSENSE tarafından hacklendi.

Benim olmayan foruma bastınız bana laf attınız garip ” onlar crack atar, allah beyin vermiş ama bulamamış” bulaf ile aramızda bir sıkıntı yoktu neyse ben sizin forumuza basıp size laf atıyorum bys

Saldırı ayrıntıları;

https://mirror-h.org/zone/2266567/

  1. Olum sizin kadar aptal bir insan görmedim lan 😀 site batağın üzerine neyin kafasındasınız? ben ne domain’e nede host’a para verdim ben sadece admin’dim, o atılan index bana değil batağ’a atılmıştır, index’de zaten anlaşmalı atılmış buna dair ss’lerimde var, batak’da buna güvenip yetki vermiş 😀
    eğer sorununuz benleyse http://www.orcunrootsecurity.com‘a basın batağ’ın sitesine değil zaten batağın sitesinde uzun süre aktif olmuyorum kendisinede söyleyecektim adminliğimi alsın diye, madem oyun oynucaz hep beraber oynayalım dimi, illa çöplümümden çıkartacaksınız beni ayağınızı denk alın, benide kızdırmayın ha

    İletişim bilgisi yasak.
    | Anlaşmalı 🙂 aSENSE o beynini çalıştır kardo
    oradan buradan karın doymaz evlat, panel

    https://resmim.net/f/idtWme.png | Demek düşmanlığın yok? fazla alıngansın

    https://resmim.net/f/YkV9ls.png | gavat’ın tekisin olum sen

    https://resmim.net/f/qJJeXV.png | bunuda bırakıyorum bazı mallar’ın aklı çalışmadığı için götünüzü koltuktan kaldırın ve o ss’lere bakın

    burda benim hacklenmem söz konusu bile değil, şimdi yaptığım yorumun altına bok atacaklarada söylüyorum adam olun sizde.

    Beğen

    1. uzun zamandır yanındayım diyordun wm forumucaz sanalı bırakıcam indexsi yiyince başladı bok atmalar yok o verdi o onu aldı şu bunu tutu
      1 site için olayı büyüt meye gerek yok şunu bırakayim şuraya

      kiM oLduMu düŞün Dur

      Beğen

    2. orcunroot denen çocuğu pek fazla siklemeyin beyler, haberi okurken bir adam falan sanmıştım ancak yorumlarını okumaya başlayınca çocuk olduğunu anladım. Ayrıca kendisi özenti orcunrootsecurity nedir lan ayardan mı özendin ismi hatta bloggerı falan? neyse beni ilgilendirmiyor lamerlar kavga ederken izlemesi baya zevkli.

      Beğen

      1. sen galiba gerizekalısın dimi öyle anladım çünkü? blogger’ı birtek ayar mı kullanıcak? veya sitesinin sonuna security koyan ayar’a mı özeniyor oluyor, olmuyor çünkü sen gözünde beni “orcun ruud’u fazla siklemeyin arkşlar çünkü ayar’a özeniyor ııhıhıhıhıhı” ben lamer değil sen lamersin
        eskileri gözüme yansıtarak bir sikim yapamazsın şimdi yol al

        Beğen

    1. geri zekalı ahmak ne olacak şikayet edince hakim sormıyackamı bu ortamlarda ne işin var seninle ne alıp vermediginiz var he git bi şikayetci ol ve cezayı yiyen sen ol sana tavsiye veriyorum

      Beğen

      1. Aq webmasterlik suc degil Adam dese islerimi durdurdu 2 gun kapali kalsin site 20k Para haberin varmi senin

        Beğen

      2. İşte bak konuyu bilmeden yorum yapan gerizekalılar var işte. Webm4ster.gen.tr illegal değil ayrıca hack sitesi felan da değil bilgi alışverişi ve e-ticaret sitesi lütfen konuyu okumadan yorum yapmayın.

        Beğen

        1. şimdi root demişki 20k para canım benim devlet bakmazmı alexa durumuna bakmazmı kaç üye var bakmazmı aktiflik ikinicisi batak sen bu ortamlarsınvardır bir suçun vardır bi düşmanlık kinlik hayini mahkmeye gittiginde hackleyen ceza almaz! veya ikinizde alırsınız aynen şu şöyle oluyor bir mafyanın bir mafyla çatışması belliki hiç çıkmamışınız hakim karşına he ik deniyimi yaşacaksanız söyleyim rahat olun 18 yaş altı bu suçu hiç işlememiş birde ailen düzgün ise hiç birşey olmaz.

          Beğen

      3. 🙂 sikayetci olan ceza yemez. Cunki onun adina sikayet yok.
        Vede ifadeni fena alirlar soyliyim olye 2 kelimeye kurtulamazsiniz
        Ama tabi yaptihiniz is te bos is hicbirsey yapamazsiniz 2 nizde

        Beğen

  2. Yaaaaa bir sus amk İndex ortada Zone ortada daha neyine konuşuyorsun? Rezil oldun siktir git yuvana otur bir köşeye de ağla destan yazmış bir de okumadım ki amk herşey ortada zaten.

    Beğen

    1. ulan aptal yusuf’un tek bir sitesi oda ücretsiz wordpress sub domainin’de senin kadar aptal bir insan görmedim nickini götünden sikeyim senin işaretlediğin “vampir.today” method ile almış senin burda hiçbir siki kanıtladığın yok, kralmedyastore.net bizim değil, bizim olsa bile söylemekten çekinmeyiz abisi, madem basarım gibi bir iddianız var gelde benim domaine bas, http://www.orcunrootsecurity.com sen ve senin gibiler ancak çizik domainlere basar.

      Beğen

      1. HIDID BIDIDI AL BİTCH 😀

        https://dns.coffee/nameservers/NS1.KRALMEDYASTORE.COM

        Gidin de sunucu bilgisi öğrenin gerizekalılar dns dediğimiz olay nedir bilmezsiniz fake site veririz basarsınız “yHa FeRıL HeÇQıD” dersiniz. Forumun domain süresi bitsin de sizde anca reg yapıp basın amına koyim. Sanal alem çoluk çocuk olmuş. 2014 den beri buradasın güya ben 2011 2012 kurmuşsun götü başı dandik bir site bloggerli, götüne güveniyorsan kendi scriptini yazsana amin oğlu ha? Kapat bilgisayarı siktir git yat ammmına kodum bide sağa sola bok atarlar yok domain şunun bunun reseller şifreni değiştirdin ama değiştirmeseydin var ya tarihin en kral saldırısı olacaktı. Neyse o index size yeter. Seolink.gen.tr nin falan name serveri oymuş zaten. Sen istersen siktir git sunucu değiştir, bizim tayfa yine dikecek ve yine sikecek 🙂 sıradaki index sevipte sikemeyenlere gelecek izleyin 😉

        Beğen

  3. Asense namı değer beyinsiz çok yakında amını pompalaya pompalaya delik deşik edicem kardeşim 🤫

    Beğen

    1. https://lamerhaber.com/2018/06/17/asense-beyinsiz-cikti/
      https://lamerhaber.com/2018/10/06/asense-hacklendi-ninjacr3-ezdi-gecti/

      asense beyinsiz çıktı assense bi yeri hackledi :ÇEÖ:ÖQEÇÖ u lan bunlar neyin kafasını kimin amını yalayarak icraat yaptığını zannediyor. ajanlar olmuş sanalın karısı nerdeyse tüm forumda üyelikleri var ordan burya zıplayıp kıvırıyorlar.

      orcunun sitesini bastım diye başkasının sitesine index ‘ e isim yazdırmışlar bu arada siteye sm çeken asense beyinsizi değil webmaster sitesinin yakın arkadaşı kızlığını satıyor. tıpkı scorpiol gibi. amk başkası başkasının sitesini basıyor, basan lamer asense oluyor basılan site orcununki oluyor.

      NOT; daha önce root teamı karalicam diye adamların adına türk bayrağı yakılan indexle site bastınız ve bunun root teamın yaptığını söylediniz üstelik bunu serdar yani spawn ın da adına yaptınız.

      prim için sahtekarlık için kıvırıyorsunuz.

      ayrıca by umutmudur eskiden pkk lı değil derdim pkk lı olduğunu yeni öğrendim. sizide iyi yetiştirmiş izinden gidiyorsunuz 😀

      Beğen

  4. Götünün korkusundan siteyi bloggerde kullanıyorsun gelin basın diyorsun? Sen ne aptal orospu çocuğu birisin amk. Sen o siteyi bloggerden çıkar adeta çiftleşme dönemindeki bir at gibi ananın amına çifte atar gibi index atıcam o siteye. Blogda “wordpress sıkı güvenlik nasıl sağlanır” diye birde makale yayınlamış. Hay senin namusunu, ırzını, şerefini ve var olduğuna bile inanmadığım 2 gramlık beynini sikeyim. Ne biliyorsun ki ne anlatıyorsun? Şu siktiğimin piyasasına 2018’de girdiğiniz günü sikeyim. Şimdi bu yorum altında ağlarsın ben bilmem kaçtan beri buradayım diye. Onu git sağdaki soldaki çocuklara yedir. Ben 2011’den beri bu piyasadayım 2018’den önce ne adını duydum ne sanını. Yukarıda da söylediğim gibi sen o siteyi bloggerden çıkar atacağım indexe ananın tangalı fotoğrafinıda koyacağım bacısı sikişken aptal orospu çocuğu seni.

    Beğen

    1. Senin ben ananı varya saçından tutar ilk sağ duvara ilk sol duvara vururum en son sehpaya vura vura siker ananın götünden kan fışkırtırım, senin o boş laf salatası yapan ağzına boşalırım birdaha konuşamazsın, sende aynı bokun lacivertisin amına koyim youtube’dan duy sık adama youtube’dan duy sık millete amına kodumun militanı sanane ulan benim hangi tarihde başladığıma heaa? 2011’den beri varım diyorsun nerde ulan icraatiniz hee? orospu evlatları ordan konuşacağınıza gidip bi bakın kim olduğumuza yaptığımız icraat kadar karakterin olsa bu camia’da sana adam derdi hani siz old’sunuz ya hııamına ortalıkta old’um diye gezinmeyin, yani sen bilgisiz piç’in tekisin gelmişsin boş laf salatası yapıyon yok blogger’da barınıyor yokkk o sen blogger’dan çıkar wordpress’e geç anana index atayim yavşak orospu çocuğu ben her ay host’a para mı vereyim lan o götünü koltuktan kaldırda bir işe yara sabahtan akşama kadar televizyon izle sıkılınca geç pc başına gir lamerhaber.com ve hacknews.org’a sevmediğin birisinin haberini gör direkt sataşın amına koyim yıl olmuş 2019 hala konuşuyorsunuz siktirin gidin icraat yapın boş insanlardan başka birşey değilsiniz.

      Beğen

      1. Ya sen siktir git bi büyü de gel amına kodumun hergelesi daha ses atmaz Skype da büyüklük taslar nursena ablamız (orçun ya da Yusuf) ona da selam söyle iyi engel atıyor heeee. Unutmadan, Resellerinize kadar girdik. Ako ile yusufun sitelerindeki scriptlere log koyup backledik. İcraat göster bana, laf değil. Sen daha yeni yeni ortamlara giriyorsun ama biz o ortamların sevilen çocukları oluyor ve ayrılıyoruz. Sana sunucu vericem ayağına yattım bana ait olmayan site verdim mal gibi bastın. İşte tüm sanal alem sizin ne bok olduğunuzu o zaman anladı. Kendi sunucumdan shell yolu versem dandik domaine basar sunucuyu geçemez göt atarsınız. Bilgilisiniz ya, alın tonlarca site. Birine basın, sanalda bir dakika bile durursam orospu çocuğuyum. Şimdi siktir git kapa bilgisayarı çek fişi yat uyu. Kodumun ağzı süt kokan ergen amelesi. Benim siteme basacak şu anda kimse yok. Git abilerini çağır onlar da basmaya çalışsın. Gerçi zaph abine de bastılar. Onur abinin de anasını siktiler. Gerçi onlar gibi bir indexte göt atar olmuşsunuz. Zaten rolünüz bu. Yorumu okuyanlar fazla ırgalamayın, bu ergenlerden bir sikim olmaz. Ki haberini yapanlar da büyük hata yapıyorlar. Bırakın da kudurup dursunlar. Bir kaç aya darkizm domainini regler sonra index attık derler. İşte ben o günü bekliyorum. Sağ gösterip sol vurmak anlamını bilmiyor kodumun salakları. İndexi attık yetmedi mi? Ananın amına sok o zaman. Yeter mi lan?

        Beğen

  5. Şimdi Bu Konuya açıklık getireceğim. Bu kıçıkırık orospu evlatları adıma reg yapmış. Üzücü bir durum salak saçma işler yerine adam gibi icraat yapsaniza kralmedyastore ne amk??
    yarramin baslari reglidek domain bile becerememişsiniz. sizin gibi karaktersizlerle işim olmaz. bir kere bile diyaloğumuz yok aramizda bir samimiyet yok pezevengin evladı adıma reg yapıyo “Yusuf Root Sana imzam olsun kankası” ne ? Bütün piçlikleriniz ortaya çıkınca bok gibi Kalacaksınız. Tek bir sitem var oda wordpress free aq götten ottan site uydurmayın
    “Darkizm Ekibi aklinizin alamicaği kadar yukseklerde” analarinız taa yıllar önce bir kuaforde calisiyordu cırak olarak o hatirladigim kadariyla 15 yasindaydi cirakti işten çikarken gördüğümde o amcık o duruş o göt inanamadım böyle bir varlık olamazdı bunu sikip çoğaltmalıydım. eve kadar takip ettim zile basmadan apartmanda yere ittirdim pantolon – tangasını yırttım amciğina bir soktum zıpladı 2 soktum tavana çıktı 3 soktum yükseklerde o zamandan beri darkizm ekibi yukseklerde ..

    Beğen

  6. arkadaşlar ben batak webmaster sitesinin sahibiyim. burada gerçeklerin hepsini anlattım okuyunca gerçekleri öğreneceksiniz.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: