Joggar Lameri Altına İşedi !

Şu sıralar Ayyildiz Kreş ve Lamer Bakım Evi‘nde ikamet eden Joggar lameri bir skandala imza attı. Geçtiğimiz günlerde turkhacks.com hack sitesine yönelik ddos saldırı gerçekleştiren Joggar sözde siteyi hacklediğini iddaa etti. Daha önce ifade ettiğimiz söylemlerde ddos ile hack farklı kavramlar demiştik. İki terimi açıklama gereği duymuyoruz. Yeni yetmelerin hazıra konmasını istemeyiz. Yine yeni yetmelerden biri olan Joggar lameri giderayak yaptığı davranışlardan ötürü altına işedi !

Joggar tarafından kendi youtube hesabından paylaşılan video da turkhacks.com‘u hacklediğini savunmuş. Sitenin yöneticilerinden Security tarafından edindiğimiz bilgilerde “20 ekim” tarihinde sitelerine gelen ddos saldırılarına karşın “htaccess” eklenerek ikili doğrulama konulmuş daha sonra ek güvenlik önlemleri ile ddos saldırıları en aza indirgenmiş vs. açıklamasında bulundu. Joggar lameri ise o esnada sözde siteyi hack’lediğini açıklayan bir video çekmiş ve skandal bir yola girişmişti. DDOS ile HACK i henüz kavrayamamış olan kimsesiz Joggar lamerinin neden bu davranışlarda olduğunu tahmin edebiliyoruz çünkü kendisi yaşından ötürü zeka gelişimini henüz tamamlamamış. Burada en büyük sorumluluk elbette Ayyildiz Kreş ve Lamer Bakım Evi‘nde dolayısıyla barındırdığı çocukların karakteristik özellikleri hep aynı. Türk hack aleminin en büyük sorunlarından biri olan ve her sitede tepkiye yol açan bu tarz bakım evlerine şikayet yağıyor ve geçtiğimiz günlerde yetkililer denetim gerçekleştirdi. Denetim sonucu ne olduğu bilinmez ama denetim esnasında korkup kaçan bir cocuk vardı objektiflere de yansıdı. Bu çocugun Joggar olduğu tespit edilmişti. Daha sonra yapılan sağlık kontrollerinde özellikle zeka dan yoksun olan bu ve bu tip çocukların beyin gelişimini tamamlamamış olması onların bu tarz lamer yöntemlerine yönelmesine yol açıyor.

 

Joggar Lameri Altına İşedi !” üzerine 53 yorum

  1. Üzücü amına kodumun lameri ortalık orosbusu zaten hem bir yandan ülkücü ve bir yandan devrimci olan 14 yaşındaki bu velet ( kanıt atarım) aynı zamanda ortalık ayt blackhatteams albayraktim spyhackerz ve sayamadığım birçok yerde rütbe dilenmiş alamayınca başka forumlara geçmiştir spyhackerzda üst tabaka olmak için tolank1 in götüne yapıştığı skype özelden yalvardığı zamanları bizzat kendim gördüm + olarak bi kali indirip metasploit açar ve önüne gelene lamer der böyleleri .

    Beğen

    • kanıt atmassana ananı no amın ısıkerım ? Öncelikle beyler şu joggar nickiyle dolaşan amına kodugumu sakatı kim bilmiyorum 😀 Bu arada şimdi ben gelelim anonim reis amına kodugumun cocuugu üst tabaka için yalvarmışyımı worrhtless attığın ssde ağlamammı gözüküyor amına koyayım :QWE:QWE ulan amınak odugumun sakatı zeus sevinsin die öle demiştim yoksa ananı sıksem rütben için ağlamam .com lu domain 😦 neyse beyler simdi reffkok sana gelelim ananın amına gaz attığım hayırdır sen ? Kız kardeşini inleterek sikiyordum admamı oldun amına kodugumunr effkoku q:WEWQ:e joggar joggar nolru yorum yaz nolur bak benim domain sitem nolur yorum yaz knk nolur nolur dediğin günleride unutmadık amına koduğumun veledi. worthless sana gelirsek dediğim gibi ağlamıyorum sadece zeus sevsindin die yapmıştım amına koyum ne kadar karaktersiz orospu cocugu çıktınız aranızda bir adam var oda mec abi 🙂 Zeusah aksızlık ak3-bey denilen 11 yaşında veled tarafından iftira atıldı savundum die atıldım ertesi gün banım açılmış ? Neyse 1 kere gireyim dedim q:EWQE. ananı sıekyım dah sora girmedim swpyyemi ayrı kalıcam bu ardada aytnin amk 🙂 Eskiden cahildik amına kodugumun cocugu ? Sen hiç onları hekır sanmadınmı q:WEQW:e amına kodukllarım simdi Joggar nicklide kimse senin o ananın amına sokıyım bunu okuynu amına kodumun cocukları

      Beğen

  2. ahahaha bu götüne piknik tüpü soktuğum kız kardeşinin resimlerini gönderip nasıl falan diye soran değilmi :D:D:D:D

    Beğen

  3. Beyler simdi size bu lameri açıklayayım,darkneet diye bir sitesi vardı tabi babasının parası olan her lamer “eğeğe bende site açmalıyım olley brute force olley hack” diyerekten sanal aleme giriş yapmaya çalışıyorlar ki ikinci günde boruyu götüne alıyorlar , darkneet de smcimiz alparslan tarafından boruya mağruz kalmıştı 😀 sonra bu çocuk spyhackerz ekibine savaş açtı haha olum kendi çapında eğleniyor işte sen ile o ekip bir mi? Sonra hayranlığını gizleyemedi farklı nick ile girdi forumda dolandı tabi ben bunun joggar olduğunu anladım o kadar belli ediyordu ki salak adam akıllı dur ciğerimi ye dedik aldık spya :D..Neyse öyle spyda takıldı 1-2 ay ne oldu da gitti bilmiyorum.İşin ilginç tarafı bu çocuk önce Ayt de takıldı Sonra Redhack’li olmuş 😀 Arkadaş bu çocuk nasıl bir şey biliyor musunuz? https://www.youtube.com/watch?v=w1e1YRJCRuk Şu arkadaki güzel beatli ve beata uyan muhteşem ses yüzünden GAZA GELİP özellikle söylüyorum şu zamanki lamerler hep öyle çünkü,sırf bir rap müziği için ideolojisini değiştirebilen bir karaktersiz.Bir daha spy’in etrafında ağlayarak gezme mümkünse bize hayranlığını gizlemeye çalış senin gibi velet karaktersizler yüzünden forum sikilmişti.Hala 2-3 kişi daha var böyle senin gibi onlar da yolunu bulacaklar.Arkadaş bir de Spyhackerz lamer dolu felan diye söyleyenler var.Haklı olabilirler biz sadece hack için bir arada değiliz arkadaş abi kardeş gibi takılırız.Eskiden çok sağlam kişiler spy’da olabilir,hiç bir şey eskisi gibi olmuyor bu hayatta ve ben şuan piyasadaki 1 site harici diğer her siteden daha iyi olduğumuzu düşünüyorum,o bahsettiğim site de 2016 da kurulan bir yer değil veletler yanlış anlamasın :d

    Beğen

  4. Ha bide anonim reis üst tabaka olmak için yalvardığını söylemiş çok doğru benimde götümden ayrılmıyordu üst tabaka yapar mısınız diye ağlıyordu.Şuraya bir kaç ss bırakayım sonra ağlamasın joggar lameri :s 😀
    1.https://i.hizliresim.com/qJWEMQ.png
    2.https://i.hizliresim.com/JOl3nW.png
    Evet 1. ss de de gördüğünüz gibi “ÇOK COOL DURUYOR” işte çağımızın en büyük sıkıntısı özellikle bu gibi lamerlerde beliriyor hacki hobi için değil COOL olmak için yapıyorlar 😀 haha Redhack’e katılmasının daha doğrusu Redhack diye bir şey şuan ortada yokken kendi kendine şizofren gibi redkekçilik oynamasının nedeni ise çoook eminim ki

    şu şarkının coolluğundan :=) Evet bu karaktersiz için fazla bile yazdım sanırım.

    Beğen

  5. LAMERHABER AKILLI OL SENİN SİTENIDE COKERTTIRME BANA SUNUCUNA RDOSLA SALDIRIYORUM COKMESI YAKINDIR AYYILDIZ TIM OZEL OPERASYON EKIBI ENSENDE ADAM GIBI DURUCAKTIN KENDI YAZDIGIM ANONMUS DOSER İLE SALDIRIYORUM SİTENDE ACIKLAR VAR ACIDIGIM İCİN İNDEXLEMİYOM

    Beğen

  6. joggar deyerlı bır hackerdır ona bulasan wallayı bıllayı yakarız by ayyıldız tım admını

    Beğen

  7. Öncelikle selamun aleykum Joggar kimdir nedir bilmem cünkü geçmişten olmadıgına eminim bu sekilde kendini küçük düşürecek hareket yaptiğina göre bununda ne oldugunu herkez bildiğine göre bence söylenecek fazla söze gerek olmadiğinida biliyoruz . Gelelim bizi cok sevenlere sunu söylemek isterim siz ne olursanız olun bizim sizin kuyrugunuza saglam basmişizki siz şimdi bu sekilde lamerce dizine şifre konulan siteyi hackledik diye yayınlayabiliyorsunuz. Buyrun hepinizi bekliyoruz sitemize biraz bilgi edinin. Yardımcı olalımda gercekten hackleyin bari o zaman baş tacımız olur emeğinizin karşiliğini verdiğinizi ispat etmiş olursunuz bizde sizleri tebrik ederiz. Ama bu şekilde yaparak kendinizi küçük düşürürsünüz yaşiniz anlaşilan 10 16 arasi gençlerisiniz hevesiniz var anlaşiliyor ama böyle olmaz buyrun elinizden tutalim bu şekilde giderseniz anca bu şekilde lamerhabere konu olursunuz SAYGILAR…. LamerHaber ekibine bu tip olaylara ince ince araştirip günyüzüne cıkarttıgı için teşekkür ederiz.

    Beğen

  8. Ya weledler gidin spyhackerz e yalvarmisim o yazilar montaj spyhackerze kendi ddos pirogramkmla saldiri yorum worthless bana egitim ver siye gotumde dolaniyordu spyhackerz Çokecek ddos ve flod saldirilarim başladı Ayyildiz Tim Özel kuvvetler joggar sitene index basılacak yasiniz küçük size birsey yapmak istemiyordum worthless 9 yasinda daha Ayyildiz tim ozel operasyon ekibini bekleyin Sessizce Nobetteyiz

    Beğen

  9. Turkiyenin en iyi heykirlarindan biriyim ayt de adamlarim var ozel operasyon ekibini aalmayayim üstünüze

    Beğen

    • Öncelikle beyler şu joggar nickiyle dolaşan amına kodugumu sakatı kim bilmiyorum 😀 Bu arada şimdi ben gelelim anonim reis amına kodugumun cocuugu üst tabaka için yalvarmışyımı worrhtless attığın ssde ağlamammı gözüküyor amına koyayım :QWE:QWE ulan amınak odugumun sakatı zeus sevinsin die öle demiştim yoksa ananı sıksem rütben için ağlamam .com lu domain 😦 neyse beyler simdi reffkok sana gelelim ananın amına gaz attığım hayırdır sen ? Kız kardeşini inleterek sikiyordum admamı oldun amına kodugumunr effkoku q:WEWQ:e joggar joggar nolru yorum yaz nolur bak benim domain sitem nolur yorum yaz knk nolur nolur dediğin günleride unutmadık amına koduğumun veledi. worthless sana gelirsek dediğim gibi ağlamıyorum sadece zeus sevsindin die yapmıştım amına koyum ne kadar karaktersiz orospu cocugu çıktınız aranızda bir adam var oda mec abi 🙂 Zeusah aksızlık ak3-bey denilen 11 yaşında veled tarafından iftira atıldı savundum die atıldım ertesi gün banım açılmış ? Neyse 1 kere gireyim dedim q:EWQE. ananı sıekyım dah sora girmedim swpyyemi ayrı kalıcam bu ardada aytnin amk 🙂 Eskiden cahildik amına kodugumun cocugu ? Sen hiç onları hekır sanmadınmı q:WEQW:e amına kodukllarım simdi Joggar nicklide kimse senin o ananın amına sokıyım bunu okuynu amına kodumun cocukları

      Beğen

    • didosmu bu hekırda kim ::QWEWQ:e Amına kodugumun evladı adımla yalan yalan konuşma ananı ellerin isktirtme bana

      Beğen

  10. Öncelikle beyler şu joggar nickiyle dolaşan amına kodugumu sakatı kim bilmiyorum 😀 Bu arada şimdi ben gelelim anonim reis amına kodugumun cocuugu üst tabaka için yalvarmışyımı worrhtless attığın ssde ağlamammı gözüküyor amına koyayım :QWE:QWE ulan amınak odugumun sakatı zeus sevinsin die öle demiştim yoksa ananı sıksem rütben için ağlamam .com lu domain 😦 neyse beyler simdi reffkok sana gelelim ananın amına gaz attığım hayırdır sen ? Kız kardeşini inleterek sikiyordum admamı oldun amına kodugumunr effkoku q:WEWQ:e joggar joggar nolru yorum yaz nolur bak benim domain sitem nolur yorum yaz knk nolur nolur dediğin günleride unutmadık amına koduğumun veledi. worthless sana gelirsek dediğim gibi ağlamıyorum sadece zeus sevsindin die yapmıştım amına koyum ne kadar karaktersiz orospu cocugu çıktınız aranızda bir adam var oda mec abi 🙂 Zeusah aksızlık ak3-bey denilen 11 yaşında veled tarafından iftira atıldı savundum die atıldım ertesi gün banım açılmış ? Neyse 1 kere gireyim dedim q:EWQE. ananı sıekyım dah sora girmedim swpyyemi ayrı kalıcam bu ardada aytnin amk 🙂 Eskiden cahildik amına kodugumun cocugu ? Sen hiç onları hekır sanmadınmı q:WEQW:e amına kodukllarım simdi Joggar nicklide kimse senin o ananın amına sokıyım bunu okuynu amına kodumun cocukları

    Beğen

    • O Nasıl İfşadır Aman Yarabbiiii ohaaa worthless rezil olduuu 😀 😀 Ulan amk lameri bir adam ol olduğun yer belli değil bir ağırlığın olsun bir gün ayyıldız timde bir gün reddevilz diye tim kurmuşsun devrimcimisin ülkücümü o bile belli değil . 1 Ay önce skypeden özelden yazdığın günleri hatırlıyorum sw nasıl basıyorsunuz diye soruyordun amk 404 ü mirror alan adamlar yüzünden gelişmiyor türk hack dünyası .

      Beğen

  11. ” worthless bana egitim ver siye gotumde dolaniyordu” “Ya weledler gidin spyhackerz e yalvarmisim o yazilar montaj ”
    😀 iyi kafa yaşıyor bu ha herkese lazım neyse bizi bilen biliyor,aytyavsaklari adlı bir döl israfı yorum atmış 3 yorumda da “spyhackerz lamer” vb şeyler yazmış,ismini de götün yemediği için yazamamışsın galiba 🙂 büyük ihtimalle sende spydan birininkini ağzına aldın :d

    Beğen

  12. Beni yada ekibimden birini sevmeyenler olabilir, hatta Turkhacks’i topyekün sevmeyebilirler fakat şunu herkes bilir ki benim bir dizine şifre koymam onu birinin hacklediği anlamına gelmez. :)) Hey güzelim sanal kimlere kalmış, o zaman microsoft’un şifreli dizinlerini de bu velet hekledi.. :)) Aslında buraya yorum yazıp bu terbiyesiz veletlere prim yaptırmak istemezdim ama yaptıkları tek şey foruma üye olup küfürlü konu açmak, ciddiye almaya değecek kişiler değiller…

    Beğen

    • Öncelikle selamün aleyküm ben joggar bro şimdi sen bu turkhacks.com kurucsun dimi bir iletişim yeri bırakırmısın ? Olayı anlatıcağıöm sana

      Beğen

  13. SpyHackerz siz hepiniz ben tek
    Tek basima yeterim size

    Worhless ve reffkok spawn hepinizin reel fotolari bende

    Beğen

  14. Beyler burada Reffkok’a laf eden boş beleşlere sesleniyorum ayağınızı denk alın. Bacısının resimlerine milleti 31 çektiren birinin neyini savunuyosunuz……

    Beğen

  15. Joggar veledi nik değiştirmiş 😀 yeni niki: Crxforx0 adamın anasını sikerler anasını. LH den özür dileyeceksin veled. THS videosunu da kaldırmışsın onu yapmadan önce akıl edecektin akıl yoksunu veled seni 🙂 ) )

    Beğen

  16. ulan göt oğlanı amet piçi kadar diklendin diklendin lamerhaber ve thsye nickini bile değişecek kadar geri vites yapacağnı düşünmüyodum seni adi

    Beğen

  17. ya amk sakatlara bak güldükce çıldırıyorum orsopu cocukları ths den likeforyou oranın moduyla anlaştım sonra gittiğimde foruma hoşgeldni die karşıalma geldi ağlayın ezikkola oorspu evladları reffkok kazığına otur bakıyım sen 😀 anonim hek nedir anasın sııktıgımın cocugu daha thsnin yöneticisini tanımıyorsunuz amk 😀

    Beğen

  18. Geri bildirim: İsmini Değiştiren Joggar Lameri Dayak Yedi ! – Lamer Haber, Hack Haber, Lamer Deşifre, Hacker Haber

  19. Geri bildirim: 2017 yılı Lamer Haber’de nasıl geçti? – Lamer Haber, Hack Haber, Lamer Deşifre, Hacker Haber

  20. Geri bildirim: Sanalın Yüz Karası RedCrusal’ın Haber Sitesi Darkneet Hacklendi – Lamer Haber, Hack Haber, Lamer Deşifre, Hacker Haber

  21. Geri bildirim: Zor Günler Geçiren TurkHacks Hacklendi – Lamer Haber, Hack Haber, Lamer Deşifre, Hacker Haber, Hack News

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s