Duyurular

[Duyuru] Sahte siteler ile hack yapmak moda oldu !

Bir süredir gönderilen haberlerde dikkatimizi çeken bir husus bu. Mevcut hack sitelerine basamayıp günler öncesinden alınan ve bir süre sonra basılıp hack süsü verilen hack siteleri bir hayli artmış durumda. Şuan gözümüze çarpan hack forum yada kişileri derledik.

1- root-team (Orcun-Vampir)

2- zer0day (Turkz)

Hack süsü verilmiş siteler günler sonrasında domain düşüyor yaptıklarınız ayyuka çıkıyor. Bu tür içerikleri haber diye göndermeyiniz. YAYINLANMAZ!

Hack sitesi açıp hack sitelerini hackleyemeyerek neden boşuna site açıyorsunuz? Sadece hack sitesi değil diğer farklı önemli sitelerde dahil. Bu işin raconunu yapamıyorsanız hack sitesi açmayacaksınız biz mi uyaralım sizleri? 

Örneğin; Spyhackerz hack grubu son haftada Ajanlar grubunu hackledi. Hani sizde böyle icraat var mı henüz göremedik. Bu uyarımızı yeni açılan tüm hack sitelerine yapıyoruz. Herneyse dediğimiz gibi bu tür hack süsü verilmiş hack sitelerini haber göndermeyiniz. Araştırıyoruz ardından onaylarsak haber oluyor… Diğer dandik hack haber sitelerine gönderin onların karınları açtır.

Güncelleme:

Red-Squad ekibinden YESİL ayrıntıları paylaştığı adı silinmiştir. Hack süsü verilen siteleri hackleyen gruplar bu haberimizde güncellenecektir.

  1. orcun ve vampir root kardeşler yakında black star ın koltuğuna otururlar adaylar çünkü reg yapıp site basıyorlar, aciz gerizekalılar ayrıca sitenizolsun üzerinden de tr sitelerine basıyorlar admin.

    Beğen

  2. aq bilip bilmeden haber yapma.
    https://hizliresim.com/86nm01
    ilk indexi biz basıyoruz /install klasöründen sonra orosbu çocuğu yesil buna yazıyor sm çekiyor bu basıyor
    bu zamana kadar bastigim hack forumlarının çoğunu online diye haberini yapmadın mi ?
    Herneyse

    Yeşile selam olsun anasını pazarlamaya başladım
    http://yesilinanasi.com

    Beğen

  3. Tolanın heçklenen siteleri de reg değil mi spawncık 🙂 Valla günlük cringe dozumu karşıkıyorsun aptal leymır. Bi sike merhem olamamış ama başkalarını eleştiren bir asalaksın. Red-Squadın yaptığı reg icraatleri atsana bi aşırı merak ettim.

    Beğen

    1. Haberde, Tolank1 ile ilgili bir yazı mı var? Anlama yetin kıt olabilir diye düşünüyorum. En son zordan bilmem ne sitesine basmışsın bu ne? Vampir asaklakları reglemiş sende üstüne index basmışsın.

      Hem adamları lamer videosu ifşası diye video çek üstüne gruplarında dur ilginç valla.

      Beğen

      1. tolan dediğiniz adamın bir sike yaradıgı yoktur bana anlatmayın leymırdır 🙂
        @Gerçekler ve sana gelirsek sanırım cok fazla yarak yemişsin merhem olamadıgına göre amk travestisi

        Beğen

    2. ulan göt veren şimdi git tolanka sor yeşil sana regmi yaptı diye hadi sor amına kodugumun oglu

      Beğen

        1. Ulan sanalda yokum diyorum amk. Her gördüğünüz şahsı ben sanmayın. Twitter hesabım hariç hiçbir forum veya iletişim kanalıyla alakam yok @rootspybhz

          Beğen

    1. be aptal yesil ee hadi vampir domain reg basıyor sen niye index atıyon insanda bi utanma olur ne biliyim yüzü kızarır.

      tolank1 i de şans eseri hackledin aq sende godaddy hesabına girmek beyin ne arar. tolank1 in salaklığından hackledin.

      SpawN a edilen hakaretleri yersiz buluyorum. Black star da, vampir de sen de vampirin üstünden reglenilen sitelere index atmasını biliyorsunuz hadi black star kendine çeki düzen vermiş gibi görünüyor diğer vampir salagı daddy den free domain methodu kullanarak siteler acıyor bu tür beyin yoksunu insanların da haberlerinin yayınlanmaması doğrudur.

      Laflarına dikkat et yesil.

      Beğen

    2. ulan amina kodugumun evladi adamlar sana vermis siteyi kendi ellerinle basmissin rezil herif video cekiyor bide ayyildiz tim lameri

      Liked by 1 kişi

  4. Beni bilen bilir suana kadar hiç reg yapmadım forumda da reg olayına izin vermiyoruz vampir kardeşim ile yoları ayirdik son basılan forumda yesil paneli alıp basmış orta da reg yok 🙂

    Beğen

  5. Rootem midir nedir hep reg daha 1 icraatlerini goremedik
    Red-squ ise hep icraat ile gundemde yani ne kadar forum isimlerini garisediysemde bakalim hayirlisi ilerde kim kime ne yapacak ??

    Beğen

  6. Amina kodumun sakalları:D bastığın sitelerin sw sine bakın bi hele neye basiyormusunuz t3skilata bi host verdim sm çektim ondada adimiz regciye cıktı . s ulan neyse birşey sorcam ? sikimdemisiniz?

    Beğen

    1. Hocam diye göt tutmaya devam, e açsana hostunu paşam 🙂 ulan kendi domainimi verecek kadar mal yerine koydunuz ya LamzşaŞsmzşamzkaşzmsls neyse hostu açında şov yapak az 🙂

      Beğen

  7. Yeşil denen gavat iyi prim kasıyorsun tolanlar üzerinden dilinden düşmüyor sanki scriptlerinde açık vardi sunucu geçtim adamlar güvenmiş iki elemana vds vermiş hesabınıda açık unutmuş bu aptalliktan ötürü hacklemişsiniz yalan mı ?

    Beğen

    1. tolank gibi biri vds inde tüm bilgileri tc si herşeyi barınacak ve bunu başkalarına verecek he ****link silinmiştir.**** (özel hayatının gizliliğine ihlal)

      Beğen

      1. adanali izleyen arkadaşimiz kendini sağlam bir hacker saniyor heralde 😀 nasil hackledin tolani pcsinemi sizdin adasfasdsdgdgdfgdfg pcsine sizdaydin laptop kamerasinida açsaydin tolanin video çekseydin , sana nasil yaptigini söyleyeyim en yakındaki arkadaşi olarak telegram grubunda beylerbeyi ve akose gibi adamlara mining yaptigi makineyi veriyor ve makinede google chrome hesabi senkronisyonlu şimdi sen bu makineyi bu cocuklardan aldin inkar etme 😀 rat mat hikaye adanali izle sen kendini kandir o makineye kendimde girdim ama yunus emre kankine yalvarmişşin makineyi versin diye tolani realde görmesem inanicam kimlikteki kişi olduguna ama kardeşini katmişşin aciz insan

        Beğen

        1. senin kuyruk acın o sitenin ortak olması aslında tolank ve seni hackledim şimdi beylerbeyi benim dostum epeydir dostum ben bu zamana kadar niye basmadım ve tolank gibi biri annnesinin bilgileri dahil herşeyi vds de saklayip o vdsi başkalarınamı verecek boş yapma hector hacklendin işte logcu piç

          Beğen

          1. yaw siktir google hesabi açik ordan görmüşşün annesinin kimliğini , siteye çagirmişşin beylerbeyi ile gelmeyince hainlik yapmişşiniz biz salak degiliz vdsde annesinin kimligi yok google hesabi ve çogu şifreleri chromede senkronlu olduğu için sen girip hesaplara bakmişşin niye skype hesabi face instagram real hesaplari hacklenmedi çünkü chromede senkron degildi bunlar yemeksepeti senkronluydu spy hesabi senkronluydu godaddy sana inanan 2 3 cocuk var yunus bile siklemiyormuş artik seni kandirma kendini git adanali izle olayin içinde bende baktim bakmasam inanicam sana ama kendini telafi edersin 🙂 🙂 🙂

            Beğen

  8. yeşil adli orospu evladi milletten dileniyor gelmiş hacker saniyor kendini mitm falan diyor forumlarda 😂😂😂😂😂 hacklesene lan 18 yaşindaki amk veledi seni criminalz.pro

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: