Hack Haber

KingSkrupellos Yine Kendinden Söz Ettirdi !

Upload hacker KingSkrupellos, gece saatlerinde uploader gibi basit bir yöntem düzenlediği kilit operasyonlarda Dünya’nın önde gelen Üniversiteleri, Teknolojik anlamda yeniliklere imza atan Nvidia gibi birçok önemli kurum ve kuruluşların internet sitelerini hedef aldı. Daha önce de buna benzer internet devlerini hackleyen hacker yine kendinden söz ettirdi.

İcraatler;

http://mirr0r.org/hacker/KingSkrupellos

Son yapılan siber saldırıları görebilirsiniz.

 

  1. Aq başkalarının bastıkları sitelere tekrardan basıyor amk lameri

    Beğen

  2. Herkes onun bastıklarına basıyor. Hem adam tüm mirror sitelerinde birinciliğe oynuyor. Ne konuşuyon sen gerizekalıya bak.Lan Amk Şu İkinci Yorumu Atan Gerizekalı Aptal . Sahte olarak nikle buraya yazma aptal. Başkalarının bastıkları siteye filen bastığı yok amk gerizekalısı. 10 yerde mirror kaydı var. Asıl başkaları onun bastığı sitelere basıyor. Dolu kanıtı var. Herkes istediği siteye basabilir.Ağlayın ağlayın amk Cyberizmi ve Bu Değerli Hacker’ı çekemeyenler.

    Beğen

  3. Normalde yazmaZdım ama bu adam gerçekten işini sağlam yapıyor. Gidip ezikler gibi brute yapmıyor exploit biliyor bugresarcherlık yapıyor helal olsun. Yukarıda lamer diyen sığır hayatında hiç site basmamış özürlü aq

    Beğen

  4. Helal Olsun Başkan Tebrikler Dünyanın ve Türkiyenin Gururu Explominator Reis KingSkrupellos 😀
    __________________________________________________________________________________________
    Cidden şu ikinci yorumu sahte nikle adamın kendi nikiyle aptalca yorum atan gerizekalı hayatında site nedir bilmiyor gidin hack nedir öğrenin . İşini Hakkıyla Yapan Biri Helal Olsun

    Beğen

Yorumlar kapatıldı.

%d blogcu bunu beğendi: