Lamer Haber

p4rs’ın Çiftleşme Dönemi

p4rs.net hack sitesi iki hack sitesine kafa tuttu! p4rs’ın dişileri azdığı için geçtiğimiz günlerde yönetim toplantısı düzenlemişti. Toplantıda konuşulan konular, Türk hack piyasasında illegal hack sitesi spyhackerz.com ve cyberizm.org hakkındaydı ve bu iki hack sitesine kafa tutan konuşmalar ortaya çıktı. Şimdi sizlere yönetim toplantısında konuşulan konuşma kayıtlarını paylaşıyoruz.

 

Tabii bu ss’ler konuşmaların yazışmaları birde ses kayıtları var. Yer alan konuşma metinlerinde spyhackerz ve imhatimi yer alması dikkat çeken noktalar. Cyberizm de yer almakta ama bu ekip daha önce b3yaz ekibinden birisini hacklemişti. Anlaşılan o hack’leme halen gündemlerinde. p4rs hack sitesi mart 2017 de Victory-Turk yaşanan bir takım sorunlar vardı onu ise LH olarak haberimizde değinmiştik. p4rs.net çomarları ortaya çıkan konuşma görüntülerinde iki kadim hack sitesini hack’leyerek gündem yaratmak istemiş olabilirler.. Ayrıca p4rs’ın kurucusu T3kfurD4GLı ‘nın Linked üzerinde paylaştığı yetenek bilgileri;

Tek bildiği muhtemelen “malzeme bilimi” dışında diğer geniş çapta yeteneklerin olmasına karşın henüz bir icraat göstermemesi soru işaretidir.

 

  1. Oraya Buraya Laf Atan Timlerinin Çoğunda Ortalık Orosbusu olan kişiler var ve icraatsiz ölü bir forum .

    şu scorpiol denilen gevşeğinde her yerde hesabı var tam bir ortalık orosbusu ordan oraya zıplıyor milletin kucağına sonra yarraklardan aldığı bilgileri diğer yarraklara anlatıyor aynı sslerde gördüğünüz gibi 😀

    Beğen

  2. Forumları ölü iş yok birsey yok. Sanalda o kadar yetme site var ve hiçbirine basamıyorlar. Spy ney cyberizm ney imt ney boyundan büyük işlere kalkışmasınlar.

    Beğen

  3. Öncelikle scorpiol un ortalık orospusu olduğunu bilmeyen yoktur galiba sikik forumlara girip rütbe kasıyor 2016 yıllarında hiçbirşeyden anlamazken takılırdım scorpiol ve tayfasıyla boşa 2-3 ay takıldım bir sikim bildikleri yok konuşmalar zaten komedi filmi ne spy ne cyberizm ikisinede anca ve anca rüyalarında basarlar :=)

    Beğen

  4. Küçük Lamerlar 😀 Sayfalara ddos atarak hacker olduklarını sanıyorlar sitelere nek adar ddos atıp kapatıon ne kadar aralarına sızın sizden bir bok olmaz 😀
    küçük veletlersiniz hepiniz site hackledi ooo ben heçkıırm helal size kucuk heçkırlar 😀
    spy vb birçok forumda yazılım ve kodlama bilen en fazla 2 kişi çıkar adı fazla duyulmayan timler en iyisidir site hackleyerek isimlerini duyurean keçi bokları sizi

    Beğen

    1. Dosla kimin işi var belli 😀 cloud geçmek için ne yırtındı millet ya çok lazımsa herkes versin sunucuların ipsini kim erkek görelim 😀 dosla alakalı hiç bi aktivitesi olmayan tek grup biziz kardeş, bilmeden tanımadan her bulduğunun altına yatma 🙂

      Beğen

  5. Ben p4rsın yerinde olsam spy ve cyberizmden özür dilerdim, yakında kukla gibi oynalarlar kendileriyle hele cyberizm gibi baş belası insanlar varken, diğer konu olarak scorpiolmu ne ilk kez duyuyorum kesin çocuğun tekidir.

    Beğen

  6. hepsinin amaçları aynı üstünlük taslamak ama birleşme vakti hepimiz bir olursak tütkiyenin adı çıkar kimsede tutamaz bizi sanalda lamer kalmaz ama böyle yaparak kendilerini büyük görüp bi bok yapamıyorlar….

    MrAlfa – sec-unit ailesi

    Beğen

  7. SpawN annenin mesleğine devam ediyosun moruk hayırlı işler. Skype ta eklenip çıktığın zamanki logu koymussun komple yayınla kim kimi sikmis görsün herkes. Kime sakso çekiyosan devam et cok cokun ağzında 😀 bahsi geçen konuşmada sadece spy a index atmadık öncesinde kimleri siktigimiz belli. Ben siktigim gotu 1 kere daha sikmem, bu da böyle biline. Ama kaşınan olursa kaşırız sikinti yok.

    Beğen

    1. Habercilik onurlu iştir sizin gibi onursuz karektersizler ancak götünü kaşır. Serdara hakaret edin sövün isiniz bu 😀 be amk lameri kimi siktiniz hani? icraat gösterin ölüden betersiniz.

      Beğen

  8. scorpiol biraz konuşma tarzini düzeltmelisin her yerde üye olup yorum ve milletin arkasindan konuşmamalisin bence yoksa seni öyle bi silerler piyasadan anlamassin bile. paşamli komutanimli konuşmalar falan 🙂

    Beğen

  9. Ne spyhackerzla ne de cyberizm ile bir problemimiz yoktur. Konuşmalar üyelerimizin kendi arasında geçmiştir. Bu yazıyı yazmam, geri vites yaptığım anlamına gelmesin. Allahtan başka kimseden korkumuz yok çok şükür. SpawN kardeş, keşke linkedin profilime kadar incelemeseydin 🙂 . Yormuşsun kendini. Bu yaştan sonra kime ne bildiğimi kanıtlayacak halim yok. Az onurun varsa yaptığın haberi silersin. Ben pek olduğunu düşünmüyorum gerçi. Ha bu arada reklamın iyisi kötüsü olmaz bizi haber yapmaya devam edebilirsin..

    Beğen

    1. Apaçık geri vites yaptın ayrıca elemanlarının ağızlarına bir tıpa taksan iyi olur. Madem bu yönetim toplantısı sen ne işe yarıyorsun. Bugüne kadar bir faaliyetin bile yok o kadar uzmanlık alanın var denildiği gibi daha çomarın tekisin daha yaşın 29 hepinizin amına koruz.

      Beğen

    2. ulan kürt, yusuf yusuf olmuşsun ne oldu,Havada penis kokusu var yakında size fetiş yapacaklar.

      Beğen

  10. pisikolik lameri sende bir utanmada yok yüzde yok. Cyberizm .com un domain reglediğini tüm cümle alem biliyor. cyberizm.org a fake zone videonu da herkes biliyor. eziğin tekisin.

    Beğen

  11. scorpiol biraz adam ol kaldırım orospuları gibi onlarla arandakı fark ne bilionmu onlar farklı kaldırımdan farklı kaldırımda orospuluk yapıyor sende o siteden o siteye gidip sm kasmaya çalışıyon her sitede bakıyon hit bi site orda kalıcı oluyon az erkek olda her yerde sm kasma ömür boyu brute force açık bırakan adamsın gelmiş millete hack dersi veriyor aq

    Beğen

  12. bebeğim fake olmadığını cümle alem biliyor turk-h oto onay almış 2015teki zone linki attım hala daha tırmalıyosunuz 2 senedir ortada yokuz diye çoluk çocuk aldı başını gitti son kalanlarda sizin gibi aveller, maksimum 2 3 senedir buralardasınız neyin tribindesiniz oğlum siz 😀 attığınız dosları da bi yerinize sokun alexa hit artıyo teşekkürler 😀 he unutmadan, bu haberin tek anlamı spawn orospu çocuğudur, kral saksocudur. En fazla alayınız sm ile yürür site basar ortada dolanır lafta icraatınız çok amına koyim 😀 sizin bastığınız sikindirik kekır siteleri de kimsenin umrunda değil 15 yaşındaki çocuğa bile sözde sm çekerek basıyosunuz 😀 😀 p4rstan biri yazanında amına koyayım sen kim köpek bizden biri olucaksın siktir git kumda oyna avel orospu evladı 😀

    Beğen

    1. Ne SpawN’mış ya adam haber yapıyor doğruları yazıyor ama hakaret yiyor. Çekemeyen ne kitle varmış. Pckolik de get gece gece sövdürecen. Victory-Turk ‘ün hesabını kesememişsin ötüyorsun burada ne yaran varmış ağlıyorsun daha. cyberizm seni deşifre etti daha ne konusuyorsun onursuz itin tekisin.

      Beğen

    2. sen bu göndermeyi kime yapıyorsun onu söylesene bi burası haber sitesi adama icraat diyorsun.? senin canını başkalarımı yakmış anlamadım açık açık konuş.

      Beğen

    3. sözde tekfurdağlının uzmanlık alanına bak amk hepsini bilen adam stephan hawkingden da zeki olur sizde varmı o zeka

      Beğen

    4. bu ne oç

      video montaj ile yaptığını cümle alem biliyor kezban oğlu seni 😀 😀

      editör arkadaş bunu haber yapar mısın bazıları unutmuş

      Beğen

  13. lafım p4rstan scorpiola ve white-shadow gevişeklerine white-shadow gevişegi her forumdan local exp dileniyor dier gevişeğe gelirsek oraya buraya kayıt olup ordan burdan aldıı siteleri basıyor sözde heykır olacaklar

    Beğen

    1. asDF:AS:DFas:DA: haykırdım orospu çocuğu nickini neden vermiyorsun söylediğin lafa gelince ben bugüne kadar kimden gidip exp istemişim lan amına koduğumun çocuğu he ? asDF:ASDF:SA:DF

      Beğen

    2. Ss atsana amına koduğumun korkağı seni bide ismini gizlemiş pezevenk başkası ile karıştırıyorsun küçük orospu seni zira ben bugüne kadar kimseye gidip exp varmı verirmisin gibisinden birşey demedim anca konuşuyorsun atıp tutuyorsun be orospu seni ayrıca gidip ordan burdan diyorsun şimdi sadece spy dedin öyle birşey olmadığı halde bi karar verde öyle yorum at isminide gizleme de görelim:)

      Beğen

  14. ne spy ı neden cyberizm i hacklerler bu salaklar anca laf aq formu zaten bir boka benzemiyor. siktiklerimin tüm konuşmaları hala geliyor nafile bunlar uslanmaz vuracan bunlara kırbacı sonra yatırıp sikecen ki akılları başlarına gele

    Beğen

  15. Bu ne rezillik ya bu sanal hiç adam olmaz hiç halen çocukca davranışlar bırakın boş muhabbetleri hackleyecekseniz yapın yoksa susun köşenizde takılın

    Beğen

  16. Evet beyler şimdi size scorpiolun nasıl bir lamer olduğunu en küçük örnekle anlatayim
    http://golgeler.net/view->666707 burda ciyber demons mudur siteye basmış 1 gün sonra
    http://golgeler.net/view->667619
    scorpiol aynı siteye basmış :ASDSADWQdqwkqwjdqw evet bu lamerler 1 siteyi sigara gibi dönen lamerler.alınmaca darılmaca yok herkes kendini bilsin artık şu sanalda bir sikim olduğunu sanmasın kimse beterin beteri olduğu gibi bu işin ustasınında ustası var.

    Beğen

  17. yoruma menşion gelmiş diye tekrar yorum atiyorum 🙂 tekf74rdali ve pisikolik adli arkadaşlar bir icraat yapacaginizi sanmiyorum ayni şekilde forumdaki arkadaşlardanda birşey beklemiyorum belki adaminiz varsa ihs yada yoncu’den panel alir anca öyle basabilirsiniz siz gidip ihs whm girebilecek bir kabileyet görmüyorum hepiniz security expertseniz forumda bir icraat yok konular çöp copy paste , spyhackerzda zaten adam yok okul açildi diye hepsi okulda belki crack atarsiniz 😀 , ve ayni şekilde cyberizm’deki tayfasi dikkat edin kız hesabiyla gelip sm çekebilirler 🙂 ve olmazsa herşeyinize küfür edebilirler sonuçta klavye kekirlari ve logçu kekirler

    Beğen

    1. Sen ne zaman adam oldun lan 😀
      Ne kadar iyi tanıyosun bizi sm çekermiş falanmış dalyarak 😀 hem milletin hem bizim götümüzde dolandığın günleri fazla da değil daha 1 2 sene öncesini unutmuşsun yavru kurt 😀

      Beğen

      1. kimin götünde dolanmişim sizin foruma selam veriyim dedim eski günlerin hatrina 😀 foruma bütün akrabalari getirmişşiniz beyaz zamaninda baya index yemiştiniz cracked yemiştiniz domaini degiştirdiniz sırf beyaz hatrina duruyordum baktim boş ortam boş insanlar kaçtim oradan 1-2 sene öncede boştunuz hala boşşunuz 😀 diyin doluyum la 😀 bikere bikerede daha login yapiyim yorumlara eline sağlik demeye benzemiyor notr’sünüz cyberizm crack çeker dedim size 😀 yorumu ne tarafla okuyorsunuz tarafsiz yorum yaptim spyhackerz’in eski yöneticisi olarak spy’ide eleştirdim ama bakiyorum sana aci tarafi gelmiş

        Beğen

  18. spy imt vds kullanıyor bilip bilmeden yazışmalar var
    route: 185.48.183.0/24
    descr: IHS-VDS-7
    origin: AS49126
    mnt-by MNT-CES
    hadi kekırlar öğrenin vps yi vds yi

    Beğen

  19. ya beyler da laf atmayın p4rsçılara pccholik tekfurdağlı kürdü white-shadow we scorpiton yavşakları götlerine şemsiye girmiş da nie açılmadı diorlar resmen ağlamayın bide heryeri basıyonuz amk sanki upload açığıyla hack yapıyon basarım basarım dikkat ette sikimin başına basmayın aq

    Beğen

  20. cok site gordum bu alemde inanın p4rs kadar adı serefsız lamer ve ınsanlıktan cıkmıs ıt surulerını gormedım bırakın hacklerlıgı bılgısayarcılıgı bunlar delıkanlı degıl ınsan bıle degıl onların yanında olan uyelere acıyorum

    Beğen

  21. olum taşak adlı şahıs daha ismini yazmaya götün yemiyor nerden geliyo bu özgüven anlamadım

    Beğen

  22. Öncelikle edeceğiniz Tüm Küfürler Size Layık oLduğu için kendinize ve sülalenize tamamen kendinize küfredersiniz.

    ADAM OLUN ADAM. cyberizm.org’la sakın bulaşmayın. adamı melerttir vallahi

    insan aciz olmasın işte neler yapıyor. Sitenizdeki gerçekten çaba sarfedenler hariç şu kendini üst düzeyde gören yönetici ve defacer tayfanız bi halta yaramaz.

    he bu arada bu yazıyı kimin yazdığı önemli değil.

    PcCholik [ Alper Aydoğmuş ] ve S4DN3SS [ cyberizm.com FAKE Domain Reglediği için ] Tekfurdağlı’da Yönetici Hesabı [ cracked ] yedi diye ağlamasın.

    Aptallarına Ağlamasına ve eski B3yaz.Org ve şuanki p4rs.net ekibine Boru Gibi Cevap

    1) [video=youtube]https://www.youtube.com/watch?v=apLGAhYBNJ0[/video]

    2) [video=youtube]https://youtu.be/hZpNrRYmWHc[/video]

    3) cyberizm.com diye .com diye domain regleyip ve zonehmirrors.org’dan kendine göre FAKE [ sahte ] kayıt alırsan sana bu yazılar yazılmayacak foyan ortaya çıkmayacak mı zannettiniz acaba ? Aq aptalları.

    Kaydettiğin o SAHTE domain’in kayıt tarihi 23 Nisan 2015

    [img]http://i.hizliresim.com/l7kODr.jpg[/img]

    Ha bu arada =>

    Bu Kafayla Gidersen google.gen.tr açar index atar hackledim dersin

    ilk önce düşünce biçimini değiştir ayriyetten bu özür konunu b3yazda konu açıp bildirmen gerektiğini

    düşünüyorum zira ordaki salaklar kendinilerini bir pok yapıyor

    s4dn3s gerizekalısının cyberizm.com açıklaması. aptal

    4) Cyberizm’den Değerli Birisi Güzel Değerlendirmiş. Tüm Timlerin Ne olduğunu kendiniz görün. Mutlaka okuyun 😀

    Türkiye Hack Sektörü Piyasa Değerlendirmesi ve Cyberizm.Org’un İnanılmaz Gücü Kuvveti ve Lamerların Tanımı – CyBeRiZM Kalitesi Ortada

    https://archive.is/35Fd5

    https://archive.is/CcLwC

    Eskileri Hatırlayalım Değil mi p4rs yani eski b3yaz lamerleri => İşte CEZASI =>

    5) B3yaz.org Teması (Xenforo Aurora) İndirin =>

    https://cyberizm.org/cyberizm-b3yaz-org-temasi-xenforo-aurora.html

    6) B3yaz.org Yeni Teması (Xenforo Eridanus)

    https://cyberizm.org/cyberizm-b3yaz-org-yeni-temasi-xenforo-eridanus.html

    B3yaz.org Cracked

    7) https://cyberizm.org/cyberizm-b3yaz-org-cracked.html

    archive.is/L16hJ
    zonehmirrors.org/defaced/2015/02/02/script.b3yaz.org/script.b3yaz.org/duyuru-cracked-by-ayar.html
    mirror-zone.org/mirror/id/172019
    aljyyosh.org/mirror.php?id=206593
    z0n.ir/site-goster.html&s=52763
    zone-hc.com/archive/mirror/79b6ed5_script.b3yaz.org_mirror_.html
    zone-h.org/mirror/id/23639261
    mirror-z.com/mirror/139618
    turk-h.org/defacement/view/560828/script.b3yaz.org/
    zone-hc.com/archive/mirror/79b6ed5_script.b3yaz.org_mirror_.html

    Ayrıca Ajanlar’da p4rs’a b3yaz’a kaymışlar ha bunuda unutmayın. Öyle uluorta ekiplerin isimlerini zikrederseniz olacağı foyanız ortaya çıkmasıdır.

    zone-h.org/mirror/id/24868076
    zonehmirrors.org/defaced/2015/09/23/b3yaz.org/b3yaz.org/
    archive.is/XmTBJ

    8) Ancak P*n*s Kıllarımız Olabilirsiniz OKUYUN zevk alın

    https://www.cyberizm.org/cyberizm-penis-killarimiz.html

    Örnek =>

    overflowzone.com/archive/attacker/28/ => 482 Kayıt Muhahaha Bide sözde ekip olacaklar.

    9) Zaten doğru düzgün mirror zone sitelerinde bile ipe sapa yaramayan kayıtlarınız var. Adam olun lan Adam. Edeceğiniz tüm küfürler tamamen size geçecektir.

    10) Herkesin bu egosu böyle olursa hiçkimse ve hack güvenlik ekipleri biyere ilerleyemez. Türkiye’de madem güçlü bir ekip olacaksa gelin cyberizm.org’a hack öğrenin dayanışma olsun böyle saçma sapan konuşmalarla bi halta yaramassınız ey p4rs’cılar.

    Beğen

  23. 😀 p4rs kekirlarina bak hele çöp yuvasi tirrekler ne kattiniz la hack piyasasina ne verdiniz amk sömürgen yavşaklari security expert diye takılıyorsunuz yukarda tolank1’ya katiliyorum 🙂 eski spyhatz üyesi olarak.

    Beğen

  24. la amk p4rscıları gidin başka yerde otlanın hiçbi icraatınız yok anca piyasadan çalarsınız amk sizin yüzünüzden başka ülkeler tr ye hackte lamer dior aq

    Beğen

  25. Öncelikle Victory-Türk Adı İle Bu Gibi Yazılara Yapılan Yorumların Bizimle Alakası Yoktur.

    p4rs ekibini hala bekliyoruz, söz versinler yine tekrar açarım victory-türk’ü onda sıkıntı yok. p4rs sı zamanında Jackie Chan aktörü gibi domaltıp s1kmştik bunu bilen bilir. Karşı taraf ne düşünürse düşünsün. olayın içinde olmadan kimsenin ne dediği hakkında benim s2mde olmaz. Şu saatten sonra VTG adına yapılan yorumlardan biz sorumlu değiliz. Hasımlarımız yine çoğalmış. şurdan bir tavsiye veriyorum;

    Ne spy’e ne de cyberizm’e p4rs gibi çoluk çocuk ölü bir ekip hiç bir şekilde bir s1k yapamaz. burdan belirteyim.

    P4rs olayında archive’den sanki biz almışız gibi gerizekalılık yapıp bu yazıların altına yorum yaparak link atmaları beni çok gururlandırdı. biraz hard yapmış olabilir. her ne kadar s1ksekte kimin ne s1k yaptığı umrumuzda değil.

    Saygılarımızla,
    Victory-Türk Führer Evils.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: