RootAyyıldız İçin Sanal Ne Düşünüyor ?

Merhaba Arkadaşlar.

Siz değerli sitemizin okurlarından gelen bir haber üzerine bizim görevimizin sizlerin isteklerini ve haberlerini yayınlamak olduğu için yayınlıyoruz. R4PTOR ve h4ck3r45 tarafından gelen haberin detaylarına bakalım.

Öncelikle Selamun aleyküm;
Bu haberi yollarken bir an bile tereddüt etmedim amacım dosta,düşmana bu ayının gerçek yüzünü göstermek.
Detaylı ve atlamadan okumanızı rica ediyorum.
Ayı Bey(RootAyyıldız) Hakkında bazı şeyleri açıklamak istiyorum.
Bu arkadaş insanlara birşeyler öğrenmek adına yakın duran, abi abi çeken veya kardeşim,aslan kardeşim,kanka çeken birşeyler öğrendikten sonra ilk aşamada size yakın gibi görünüp sizin kişisel telefon numaranızı,adınızı soyadınızı veya Facebook,Twitter adreslerinizi alıp sizin hakkınızdaki bilgileri bir güzel topluyor daha sonra size bir güzel küfürü basıyor. ya da video çekip ifşalıyor, ya da ifşalamak ile tehdit ediyor bunun en basit örneği yazın bir arkadaşla dostluk kurarak,ona hacklink ile para kazanmayı vaat ederek Gidip XmlRpc Brute Force programını editledi kendisi yapmış gibi 🙂 pcye bağlandı arkadaşın pcde programı açtı arka planda kardeşimizin facesi açıktı Facebook adresini görmüş kendi pcsi üzerinden fotoğraflarını indirmiş daha sonra ben seni ratladım diye dolanmaya başlamış. Ki hala öyle dolanıyor. Cwde Yönetici olarak görev yapan değerli bir abimiz (TrazeR) buna birçok şeyi göstermiş kardeşim demiş bu ayı da abi demiş işi bittikten sonra RootAyyıldız isimli ayı adama gidip ana avrat küfür edip hain diye adına hain diye damga vurmaya kalkmış fotoğrafları ve sözde tc kimlik numarasını bulduğunu söyleyip tehdit etmiş TrazeR abi bunu anydesk ile pcsine bağlamış daha sonra TrazeR abinin pc başında olmadığı bir vakit anydesk ile pcye baglanip TrazeR abinin blogu olan TrazeR.org’u kendi bloguna yönlendirmis kanini siktiğimin ayısı. tabii ki RootAyyıldız yani Ayı av aradığı ormanı kapansız,tuzaksız sandı. ancak eninde sonunda bir tuzağa takılacaktı ve bugün bu haberde göreceğiniz gibi tuzağa takıldıda.
Yukarıda yazdıklarım bu Ayının yaptığı ibneliklerin sadece 1 2 tanesi Sanalda 10 kişiden 9’u bu ayıyı sevmez 1 taneside tanımaz.
Ayı seni tebrik ediyorum güzel başladın sağa sola sataştın sana birşey diyen olmadı ilerlemeye devam ettin şimdi kapana kısıldın etrafın sarıldı teslim ol artık bitti yenildin sana destek çıkacak adam yok seni kurtaracak adam yok ya yedin ya yedin sana istersen 1000 defa özür dile çok farklı pozisyonlarda döşeyecekler o güvendiğin dağlara kar yağdı ayı aSENSE’yi gidip tehdit etmişsin panel ver diye ulan amk ayısı senin ne olduğunu cümle alem biliyor o paneli verelim de ana sayfaya index at anamıza bacımıza söv değil mi. dost düşman senin ne bok olduğunu görsün TrazeR sana kardeşim demiş bildiklerini öğretmiş sen anydesk üzerinden adama rat atmışsın gavat herif seni adama odam bomboş demişsin içtiğin sigara parliament yavşak herif acındırmıssın adama kendini milletin emeği ile oynayan şerefsizsin oğlum sen.

Editörden Notlar

Eski arkadaşların bildiği gibi bu sanal alem içinde daima paylaşım yapılmasını yardımlaşma vs olmasını dilemekteyiz. Ancak sizlere böyle haberler girmek bizleri de üzüyor. Türkiye’de HACK kavramının tekrar gözden geçirilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Sizlerinde düşüncelerini yorumlarda bekliyoruz arkadaşlar.

RootAyyıldız İçin Sanal Ne Düşünüyor ?” üzerine 5 yorum

  1. bu orospu evladı , tam da anlatıldığı gibi zamanında iComsium gibi kişilere de aynısını yapmıştı , orospu evladıdır yazılanlar tamamen doğrudur , tüm sanal nefret ediyor senden orospu evladı defol git buralardan Allah belanı versin

    Beğen

  2. trazer adlı şahıs haklı olsa idi cw’den ban yemezdi bana hiç birşey göstermedi adma gibi çıksın konuşsun ben ona takover yöntemini gösterdim cute üst grubuna buna kefil olup aldım kendisi cw de bir kaç kişiye bilgi sızdırdıgını ögrendim ve ondan sonra rat attım hepiniz ya beni çekemiyorsunuz kısaknıyorsunuz yada bi kuyruk acınız var yakında forum açıyorum makineye gire biliyorsanız girer basarsınız boş yapmayın 3-4 ay forumu açık tutacam ddos atmaktan başka birşey yapamiyacagınızı görecegim

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s